در مجموعهی رستورانهای زنجیره ای مولانایی ، رضایت مشتریان اولویت نخست ماست. باور داریم که تعامل مؤثر و احترامآمیز با مخاطبان، زیربنای اعتماد پایدار و ارائه خدمات باکیفیت است.
از این رو، بخشی ویژه برای ثبت شکایات و رسیدگی به مشکلات احتمالی راهاندازی کردهایم تا در صورت بروز هرگونه نارضایتی، بتوانید بهراحتی موضوع را با ما درمیان بگذارید و در کوتاهترین زمان ممکن، نتیجه را دریافت نمایید.
تمامی شکایات شما با حفظ محرمانگی، دقت و جدیت توسط واحد رسیدگی بررسی خواهد شد. هدف ما از ایجاد این فرم، فراهم آوردن بستری امن و قابل اتکا برای طرح مشکلاتی است که ممکن است در زمینه خرید، خدمات، پشتیبانی یا ارتباط با شعب مختلف ایجاد شده باشد.
🔔 لطفاً از طریق فرم ثبت شکایت موجود در این صفحه، اطلاعات مربوطه را با جزئیات کامل ارسال نمایید. رسیدگی به هر شکایت با اولویت بالا انجام شده و در صورت نیاز، همکاران ما برای پیگیری بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.
برای تسهیل در روند رسیدگی و اطلاعرسانی، میتوانید از مسیرهای زیر نیز بهرهمند شوید:
✅ پاسخگویی مسئولانه، رسیدگی سریع و احترام به حقوق مشتری از اصول بنیادین ماست.
از اینکه با ارسال شکایت به ما در مسیر اصلاح و ارتقاء خدمات کمک میکنید، سپاسگزاریم.